Pomiar i regulacja geometrii 3D kół w pojazdach osobowych i dostawczych.
Innowacyjne właściwości systemu John Bean Visualiner V2200
- Całkowity brak elektronicznych głowic pomiarowych, przetworników lub czujników grawitacyjnych
- Nie ma potrzeby kompensacji bicia kół i związanej z tym potrzeby podnoszenia pojazdu – co jest ważnym warunkiem otrzymywanie prawidłowych wyników w przypadku pojazdów z napędem na wszystkie koła (np. Audi Quattro) i pojazdów z zawieszeniami, które trudno się układają do położenia neutralnego po uniesieniu pojazdu (np. Mercedes, Lexus),
- Pięciokrotnie szybszy pomiar kątów geometrii wszystkich czterech kół: pochylenia kół, zbieżności, kąta odchylenia geometrycznej osi jazdy od osi symetrii pojazdu i przesunięcia kół
- Zautomatyzowany pomiar kątów mierzonych przez skręcenie kół (przez skręt koła kierowniczego). Podczas jednego skręcenia kół mierzone są: kąty wyprzedzenia i pochylenia osi sworznia zwrotnicy, różnica kątów skrętu kół oraz maksymalny kąt skrętu kół.
- Bezpośredni pomiar kątów wyprzedzenia i pochylenia osi sworznia zwrotnicy
- Niepoziomowość stanowiska nie generuje dodatkowych błędów w czasie pomiaru i ustawiania geometrii.